Alte cursuri

seminar achizitii publice

Solutii la problemele actuale ale sistemului de achizitii publice.
Noutati in achizitii publice. Evitarea corectiilor financiare
Participa acum la seminarul organizat in perioada 04-06 aprilie 2016 la Târgoviște.
Termen de inscriere: 28 Martie 2016

Uită de cursurile ”expert achiziții publice autorizat ANC ” și de conferințele “plictisitoare”. La seminarul organizat de noi primești răspunsuri și feedback de la lectori cu experiență practică din domeniu, afli lucruri noi sau îți confirmi ceea ce știi deja

Descoperă un alt mod de a face achiziții publice, cu impact direct în activitatea ta profesională, indiferent dacă lucrezi în compartimentele de achiziție publică sau în echipe de proiect.

Despre seminar

Programul de perfecționare se adresează personalului instituțiilor și autorităților publice, din cadrul compartimentelor de achiziții publice și persoanelor implicate în echipe de proiect care implementează proiecte cu finanțări europene.

Lectorii au experiență practică, atât în formare profesională, în elaborarea documentațiilor de atribuire și evaluarea ofertelor, cât și în verificarea procedurilor de achiziție publică.

În contextul în care beneficiarii de finanțare par a fi singurii vinovați de aplicarea neuniformă a prevederilor legale în derularea proiectelor, fiind pasibili de corecții financiare care uneori au ajuns și la 25% din bugetul de venituri și cheltuieli al autorității locale, avem credința că pregătirea personalului cu atribuții în domeniul achizițiilor publice este una din măsurile care va conduce la creșterea capacității beneficiarilor de a implementa proiecte de investiții, dar reprezintă și o măsura de protecție față de un sistem care a acționat reactiv și neuniform.

Urmatorul seminar are loc in perioada 04-06 Aprilie 2016 la Targoviste

Termenul limita de inscriere este 28 Martie 2016.

Taxa de participare este de 840 Lei/participant si include participarea la eveniment (prezentări, discuții și studii de caz), 1 suport de curs, 2 coffee break/zi şi 1 lunch/zi.

Descarca formularul de inscriere, completeaza-l si trimite-l prin fax la 0371/60 23 13 sau prin email la cursuri@idelis.ro

Descarca formular inscriere

Află cum să iei cele mai bune decizii în activitatea ta profesională de la lectori cu experiență practică, atât în formare profesională, elaborarea documentațiilor de atribuire, evaluarea ofertelor, cât și în verificarea procedurilor de achiziție publică.

Suportul de curs este adaptat în funcție de grupul țintă și este însoțit de studii de caz.

Dorim să prezentăm un alt mod de a face achiziții publice, bineînțeles prin prisma experienței specialiștilor din cadrul autorităților contractante, a prevederilor din noul pachet legislativ aferent achizițiilor publice, dar și a experienței lectorilor de la Agenția Națională pentru Achiziții Publice și IDELIS Management.

ITI VOM RASPUNDE LA URMATOARELE INTREBARI

  • care sunt schimbările cu impact în activitatea ta care vor avea loc în domeniul achizițiilor publice;
  • care sunt procedurile de achiziție publică cele mai potrivite pentru achiziția de produse/ servicii/ lucrări aferente domeniului tău de activitate;
  • cum reduci numărul de clarificări din partea potențialilor ofertanți cu privire la documentația de atribuire;
  • care sunt regulile de bună practică în fiecare etapă a procedurii de achiziție publică;
  • cum reduci riscul aplicării de corecții financiare în cadrul proiectelor europene

AVANTAJE

Lectori

Constantin Armasu

Lector

Este consultant pentru instituții publice și companii de peste 14 ani și este specializat in consultanță pentru proiecte de infrastructură.

Este certificat ANC ca expert achiziții publice, formator, manager de proiect, evaluator de proiecte, expert accesare fonduri europene.

A participat la coordonarea și la elaborarea Ghidului de bune practici în domeniul achizițiilor publice aferent proiectelor finanțate din instrumente structurale, ghid elaborat împreună cu ANRMAP în perioada septembrie 2013 – ianuarie 2014.

Vezi CV

Specialist din cadrul ANAP

Lector
A contribuit la elaborarea Strategiei naționale în domeniul achizițiilor publice si participă la implementarea acesteia, precum și la implementarea planurilor de acțiune.
A elaborat instrumente de training şi materiale de referință (buletine informative, ghiduri) privind funcționarea sistemului de “remedii”, cazuri practice preluate din cazuistica CNSC şi din jurisprudența Curții Europene de Justiție.
A organizat cursuri de inițiere şi perfecționare în domeniul achizițiilor publice. Acordă consiliere metodologică autorităților contractante privind bunele practici în aplicarea procedurilor de achiziție publică.

Agenda Evenimentului

Agenda evenimentului şi timpul pentru pauze în cadrul seminarului sunt flexibile, în sensul că lectorii vor răspunde la toate întrebările de la participanți. De aceea, vă recomandăm să luați în calcul o posibilă modificare a agendei în funcție de dinamica grupului.

  • Managementul procedurii de atribuire în contextul noilor directive europene;
  • Proceduri de achiziție publică;
  • Modul de elaborare a documentației de atribuire;
  • Evaluarea ofertelor;
  • Implementarea contractului de achiziție publică pentru respectarea directivelor europene și evitarea corecțiilor financiare;
  • Reguli de bună practică:
  • Noutăți în achiziții publice.

Informatii privind inscrierea

Pasul 1 - Descarca formularul de inscriere

Descarca de aici formularul de inscriere si completeaza-l cu datele tale.Formularul completat il poti trimite prin fax sau prin email.

Descarca formular inscriere

Pasul 2 - Achitarea facturii emise în baza formularului de înscriere

Pe baza informatiilor din formularul de inscriere noi iti vom trimite factura. Valoarea taxei de participare este de 840 lei/ participant

Pasul 3 - Participarea la seminarul de achiziti publice

Seminarul se va desfasura in perioada 04-06 Aprilie in Targoviste, Hotel King***, B-dul Regele Carol, nr 7

Contacteaza-ne

Bucuresti,
Sector 6,
0371/60 23 13
www.idelis.ro
cursuri@idelis.ro