Noutati in achizitii publice. Evitarea corectiilor financiare
[/minti_headline][minti_headline type=”div” size=”fontsize-m” color=”#000000″ weight=”fontweight-400″ align=”align-left”]Participa acum la seminarul organizat in perioada 04-06 aprilie 2016 la Târgoviște.
Termen de inscriere: 28 Martie 2016[/minti_headline]
Uită de cursurile ”expert achiziții publice autorizat ANC ” și de conferințele „plictisitoare”. La seminarul organizat de noi primești răspunsuri și feedback de la lectori cu experiență practică din domeniu, afli lucruri noi sau îți confirmi ceea ce știi deja
Descoperă un alt mod de a face achiziții publice, cu impact direct în activitatea ta profesională, indiferent dacă lucrezi în compartimentele de achiziție publică sau în echipe de proiect.
Programul de perfecționare se adresează personalului instituțiilor și autorităților publice, din cadrul compartimentelor de achiziții publice și persoanelor implicate în echipe de proiect care implementează proiecte cu finanțări europene.
Lectorii au experiență practică, atât în formare profesională, în elaborarea documentațiilor de atribuire și evaluarea ofertelor, cât și în verificarea procedurilor de achiziție publică.
În contextul în care beneficiarii de finanțare par a fi singurii vinovați de aplicarea neuniformă a prevederilor legale în derularea proiectelor, fiind pasibili de corecții financiare care uneori au ajuns și la 25% din bugetul de venituri și cheltuieli al autorității locale, avem credința că pregătirea personalului cu atribuții în domeniul achizițiilor publice este una din măsurile care va conduce la creșterea capacității beneficiarilor de a implementa proiecte de investiții, dar reprezintă și o măsura de protecție față de un sistem care a acționat reactiv și neuniform.
Termenul limita de inscriere este 28 Martie 2016.
Taxa de participare este de 840 Lei/participant si include participarea la eveniment (prezentări, discuții și studii de caz), 1 suport de curs, 2 coffee break/zi şi 1 lunch/zi.
Descarca formularul de inscriere, completeaza-l si trimite-l prin fax la 0371/60 23 13 sau prin email la [email protected]
[minti_button link=”http://idelis.ro/wp-content/uploads/2016/03/Formular_Inscriere_Idelis_Targoviste.doc” size=”medium” target=”_self” lightbox=”false” color=”color-7″ icon=”fa-chevron-right” appear=”true”]Descarca formular inscriere[/minti_button][/minti_box]
Află cum să iei cele mai bune decizii în activitatea ta profesională de la lectori cu experiență practică, atât în formare profesională, elaborarea documentațiilor de atribuire, evaluarea ofertelor, cât și în verificarea procedurilor de achiziție publică.
Suportul de curs este adaptat în funcție de grupul țintă și este însoțit de studii de caz.
Dorim să prezentăm un alt mod de a face achiziții publice, bineînțeles prin prisma experienței specialiștilor din cadrul autorităților contractante, a prevederilor din noul pachet legislativ aferent achizițiilor publice, dar și a experienței lectorilor de la Agenția Națională pentru Achiziții Publice și IDELIS Management.
- care sunt schimbările cu impact în activitatea ta care vor avea loc în domeniul achizițiilor publice;
- care sunt procedurile de achiziție publică cele mai potrivite pentru achiziția de produse/ servicii/ lucrări aferente domeniului tău de activitate;
- cum reduci numărul de clarificări din partea potențialilor ofertanți cu privire la documentația de atribuire;
- care sunt regulile de bună practică în fiecare etapă a procedurii de achiziție publică;
- cum reduci riscul aplicării de corecții financiare în cadrul proiectelor europene
[/minti_unordered_list]
Este certificat ANC ca expert achiziții publice, formator, manager de proiect, evaluator de proiecte, expert accesare fonduri europene.
A participat la coordonarea și la elaborarea Ghidului de bune practici în domeniul achizițiilor publice aferent proiectelor finanțate din instrumente structurale, ghid elaborat împreună cu ANRMAP în perioada septembrie 2013 – ianuarie 2014.
[minti_button link=”http://idelis.ro/wp-content/uploads/2016/03/prezentare_Armasu-Constantin_idelis.ro_.doc” size=”small” target=”_self” lightbox=”false” color=”color-2″ icon=”fa-chevron-right” appear=”true”]Vezi CV[/minti_button][/minti_member]
[/minti_member]
Agenda evenimentului şi timpul pentru pauze în cadrul seminarului sunt flexibile, în sensul că lectorii vor răspunde la toate întrebările de la participanți. De aceea, vă recomandăm să luați în calcul o posibilă modificare a agendei în funcție de dinamica grupului.
- Managementul procedurii de atribuire în contextul noilor directive europene;
- Proceduri de achiziție publică;
- Modul de elaborare a documentației de atribuire;
- Evaluarea ofertelor;
- Implementarea contractului de achiziție publică pentru respectarea directivelor europene și evitarea corecțiilor financiare;
- Reguli de bună practică:
- Noutăți în achiziții publice.
[minti_button link=”http://idelis.ro/wp-content/uploads/2016/03/Formular_Inscriere_Idelis_Targoviste.doc” size=”medium” target=”_self” lightbox=”false” color=”color-7″ icon=”fa-chevron-right” appear=”true”]Descarca formular inscriere[/minti_button][/minti_iconbox][minti_iconbox icon=”fa-check-circle” style=”2″ title=”Pasul 2 – Achitarea facturii emise în baza formularului de înscriere”]
Pe baza informatiilor din formularul de inscriere noi iti vom trimite factura. Valoarea taxei de participare este de 840 lei/ participant[/minti_iconbox][minti_iconbox icon=”fa-check-circle” style=”2″ title=”Pasul 3 – Participarea la seminarul de achiziti publice”]Seminarul se va desfasura in perioada 04-06 Aprilie in Targoviste, Hotel King***, B-dul Regele Carol, nr 7[/minti_iconbox]
Bucuresti,
Sector 6,
[minti_icon icon=”fa-phone” color=”#999999″ size=”14px” margin=”0px 5px 0px 0px”] 0371/60 23 13
[minti_icon icon=”fa-globe” color=”#999999″ size=”14px” margin=”0px 5px 0px 0px”] www.idelis.ro
[minti_icon icon=”fa-envelope” color=”#999999″ size=”14px” margin=”0px 5px 0px 0px”] [email protected]